Nanopinta Oy on nuorekas, dynaaminen ja kekseliäs
Nanopinta Oy on nimensä mukaisesti nanopinnoituksia tekevä yritys, jonka tavoitteena on auttaa ihmisiä kylpyhuoneiden, keittiöiden ja muiden tilojen puhtaanapidossa siten, että se säästää aikaa, vaivaa ja rahaa. Sekä luontoa. Kun puhtaanapito helpottuu ja suurten kylpyhuone-, sauna- ja keittiöremonttien tarve vähenee, kaikki voittavat!
Nanopinta Oy:n taustalla kovaa osaamista
Nikolas ja Vilhelm Romppainen ovat ahkeria veljeksiä, joilla oli vuosia yhteinen unelma – yrittäjyys. Ja kun molemmat tahoillaan olivat tekemisissä sekä kylpyhuoneremonttien että puhtaanapidon kanssa, he huomasivat, miten paljon ihmisillä kuluu rahaa aivan hyvien kylpyhuoneiden remontoimiseen. Nanopinnoituksen monipuolisuuteen tutustuttuaan heistä alkoi tuntua, että siinä voisi olla loistava apu erilaisiin kylpyhuoneiden ja muiden kosteiden tilojen uudistamiseen ilman isoja remontteja.
“Vilhelm on hyvä projektien hallinnassa! Hän on täsmällinen ja tarkka.” – Nikolas Romppainen –
Ennen kuin liikeidea kuitenkaan heräsi toteutettavaksi molemmat veljeksistä opiskelivat rakennusalaa ja tekivät vuosia töitä varsinkin erilaisten remonttien parissa. Vilhelm keskittyi remonteissa juuri kylpytilojen remontointiin. Nikolas puolestaan pääsi jo vuosia sitten tutustumaan nanopinnoittamiseen ja puhtaanapitoon omien työtehtäviensä ohessa.
Veljesten yhdistäessä osaamisensa ja intonsa alkoi kehittyä ajatus Nanopinnasta, joka olisi yrityksenä dynaaminen, nuorekas ja asiantunteva. Ja joka pystyisi aidosti auttamaan asiakkaitaan säästämään rahaa ja vaivaa. Työntekijöitä palkatessa onkin haluttu kiinnittää huomiota siihen, että tekijät olisivat innolla, osaamisella ja asiakasystävällisyydellä vakuttamassa asiakkaita niin myynti- kuin palvelutilanteissakin.
Tulevaisuuden kehittäjä ja tekijä
Nanopinnassa on tekemisen meininki. Asiakaskohteet ovat aina erilaisia, joten palvelua on pystyttävä mukauttamaan aina asiakkaan tarpeiden ja kohteen tilanteen mukaan. Tekemistä on paljon ja koko työyhteisö tuo oman vahvan osaamisensa aina myynnistä palveluiden kehittämiseen ja asiakastyöhön. Työntekijät pääsevät tekemään asioita monipuolisesti, oppimaan uutta ja käyttämään vahvuuksiaan.
Vaikka tekemistä on kovasti ja päivät täyttyvät nopeasti, työyhteisön hyvinvointi on pitkällä aikavälillä hyvin tärkeä osa koko yrityksen tulevaisuuden suuntaa. Hyvä työpaikka ei synny itsestään, vaan sen eteen on tehtävä töitä. Veljesten kesken asiat sujuvat loistavasti, mutta he haluavat tehdä asioita sen puolesta, että sama yhteishenki ja välittäminen tuntuvat koko työyhteisössä.
“Nikolas on visioija ja kehittäjä. Lisäksi Nikolas on hyvä hengenluoja koko porukalle!” – Vilhelm Romppainen –
Nanopinnalla töihin on mukavaa mennä! Jokainen asiakasprojekti kohdataan innostuneina ja intohimolla, sillä kaikkein parasta työssä on se, kun tietää pystyvänsä auttamaan asiakasta. Ja kun siinä samalla tulee säästäneeksi luontoa!